8 Mayıs 2016 Pazar

Grafik Tasarım Eğitim Kursu




Grafik Tasarım Eğitim Kursu 

Çalıştığım firmada grafik tasarım konusunda görev üstlendim fakat grafik tasarımın nasıl yapıldığına dair en ufak bir bilgim yoktu. İnternette biraz kendi araştırmalarım ve denemelerimle bir şeyler yapmaya çalışıyordum fakat yetersiz kalıyordu. Forumlarda denk gelmesi üzerine Weeb Akademi firmasını keşfettim ve eğitim videolarını internet sitelerinden izledim. Grafik Tasarımda verdikleri eğitim sistemi ile eğlenceli vakit geçirebileceğim aklıma geldi. Telefonda adres hakkında bilgi aldıktan sonra ofislerini ziyaret ettim ve grafik tasarım eğitimi verdikleri sınıfları ve bilgisayarları inceledim. Fiyat konusunda da yardımcı olabileceklerini söylemeleri üzerine sevindim. Kayıt işlemlerini hallettik ve o hafta grafik tasarım eğitimine başladık.



Weeb Akademi   Pendik
Weeb Akademi Kadıköy
Weeb Akademi Beşiktaş
Weeb Tasarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder